Snart...

..är jag tillbaka i rutiner. Fasen vad underbart det ska bli. Börjar jobba imorgon efter två hela veckors sjukskrivning. Startar upp på 50%. Vet i fan om Penicillinen har gjort sin verkan men känner mig inte lika jävla trött. Kan ju också va för att man har lite att se fram emot i veckan. JOBB!!
Helgen har gått fort, som alltid. I fredags kom Jimpa hem sent. Vägarbete utanför HBG. Mög! Men vi käkade gott sen somnade vi. Härligt. Igår besöktes Skåne Tranås och Sipolas. Dom andra spelade Ölspelet. Däck en efter en. Körde hem vid elva. HAHA.  Härligt att vakna utvilad utan baksmälla idag. Dock till grannens technobeats. Gjorde snabbt bot på det. In Flames på högsta. Sen blev de tyst på den jävla dengan!
I eftermiddag blir det bio med bästa Lina och Zeke. Ska bli hur mysigt som helst.
Moa vaknade som vanligt innan mig. På eget iniativ städade hon kaninens bur, bytte vatten, gav mat och hö. Efter det tog hon tag i disken också det på eget iniativ. Är hon inte helt fantastisk? Mammas prinsessa. Det roliga i det hela är när man ifrågasätter varför? "Jag är hotelldirektör som blivit satt i disken idag" Aha. Aja det är ju bra att vara flexibel. Nu spelar hon Wii med E.
Funderar på att slänga mig i sängen bredvid min finaste pv och andas in hans härliga andedräkt av gammal fylla. Mm..

Jag och Jimpa. Jag i tron på att ta ett fint/sött foto på oss. Han i helt andra tankar. Pissråtta!




Kommentarer
Postat av: Emma

Fina duktiga Moa! Mest impad är jag av kanin omhändertagandet.

Postat av: Marlene

De förstår jag Emma. Hon är faktiskt relativt duktig med honom. Hon städar och ger mat, vatten. Och mamma gosar och är allmänt fånig. :D

2009-10-01 @ 16:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback