Mixed emotions.

Tänkte jag ska bli lite bättre på att uppdatera. Så gör ett försök idag. Är inte direkt motiverad.
Helgen har flytit på ganska smärtfritt. Jimmy, Lina och jag gjorde byn i fredags. CelticParty. Riktigt skoj, synd vi kom på det så sent. Eller att jag kom på så sent att jag skulle parta om sanningen ska fram. Deckis hela lördan. Traskade runt byn i tre timmar. Fram och tillbaka. 
Hem, käkade pizza sen skulle Lina jobba. Vilket jag hade ångest för.
Körde till M, J och A på kvällen. Grillade korv, drack rödvin, spelade spel och kollade TV. 
Idag har jag verkligen sovit hela dagen. Kom på vid halv fem att jag inte druckit kaffe sen i fredags, fick i mig ett par koppar sen blev jag människa igen. Städade, diskade sen körde Jimmy hem. Inte alls skoj. Vill ju ha han här för det mesta. Får snart hitta en lösning.  

Har inga storslagna planer i veckan som kommer. Ska passa A imorgon när far hans ska snagga sig. Riktigt riktigt kul.
På onsdag blir det halvdag med bitcharnas bitch. Ska flänga skåne runt.
Och Jimbo kommer sent på fredag (Jobbar eftermiddag i veckan)


Kommentarer
Postat av: Emma

2009-09-22 @ 14:06:34
Postat av: emma

Hej. Du, varför syns inte kommentarerna? Som i förra inlägget skulle jag nästan kunna tro att du svarat något men jag ser bara mitt namn, ditt namn, inget mer. Eller det är bara jag som inte fattar var jag ska trycka ;) Kram!

Postat av: Marlene

Nu syns dom. :D Hade samma fontcolor som background så man fick lixom markera och läsa.. Men nu behövs inte det. Har fått tummarna loss å ändrat..

2009-09-22 @ 15:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback