Att aldrig bli riktigt vuxen.

Tänkte berätta lite kort om en incident igårkväll. Moa var lagd, på gränsen till somnad. Kl var då 20 ca. Jag gick ut för att röka, kom på att cigfan var nästan slut.
Ringde min moster (hon bor granne) Frågade lite snabbt om hon ville komma upp i tio minuter, förklarade att jag helt glömt bort att handla cig, och behövde så göra. Ville inte dra upp Moa igen så tyckte detta var smidigast.
Men icke. HON var inte road av att hjälpa mig. Bidraga till cig bla bla bla. Men okej då för denna gången. Att jag inte bara slutar förvåna mig. Nej tack sa jag det behövs verkligen inte om de ska inkludera mig dålig samvete och tacksamhetsskuld. Jag är 30 år snart TRETTIO. TREANOLLA. När fan kommer bingon för henne?



Läste någonstans att någon lyssnade på magtens korridorer.
Trodde bara det var jag..


Kommentarer
Postat av: Sara Lindskog

Fotot med minne för livet ;)

Älskar dej gumman!

2009-09-22 @ 17:58:51
Postat av: Marlene

Helt klart hjärtat.. Jag älskar dig oxå. Saknar dig en massa också! :D

2009-09-22 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback