Malmö nästa..

Nu ska jag ta mig in till the big city för min första laserbehandling i omgång två. Hoppas det funkar denna gången. Hur hittar man på Umas?
Väl hemma igen ska jag till Solhuset. Dagens sista to do är att ta mig till Old fenix och lägga handpenning på min tatt.  Sen är det kväll. Ledig alltså, inget planerat mer än att jag ska börja beta av min gigantiska tvätthög.
Testa äta 1 st banan, dricka två kopp kaffe, ta en doxyferm också två cigaretter på det. Smakar hallon i käften. Ruttna maskätna hallon.

So long


Kommentarer
Postat av: Emma

Laserbehandling? Du ska väl inte plocka bort dina gaddar ;)

Postat av: Marlene

NEEEJ.. för fan.. Den diagnosen jag fick.. pcos ger "generande hårväxt" i hoed dessutom.. Så ska få de bortlasrat. :D

2009-10-16 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback