Låst blogg..

..har jag införskaffat idag. Känns helt okej. Har ett par inlägg som jag skrivit men inte velat lägga ut här. Ska putsa till dom lite och skicka upp dom i den istället. Så de som vill får skicka till mig.
Ska köra ut till rövakrogen nu. Moa ska rida lite, jag och Lina ska rulla oss i hästamög. Bli smutsiga och bara må.
Imorgon är jag ledig efter en tuff arbetsvecka. (20 timmar) Känner mig inte så enormt överansträngd. I helgen bär det av till Björka. Passa gård och hundar till Mormor (Moas). Kanske får lite skrivdille där.

So long

Kommentarer
Postat av: Emma

Eh.. Jag vill.. Läsa, dricka kaffe, umgås å ringa röka.. Kram

Postat av: Marlene

E du vagen snäckan? :) Kram

2009-10-01 @ 23:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback