Min offerkofta..

..måste tvättas så jag tar av den nu.
Det är inte ett dugg synd om mig. Men ibland får jag tycka det! Punkt slut

Ska iaf avvakta med hormonbehandlingen tills jag fått fler provsvar.  Känns skönt. Kände mig gravid fyra ggr om. Humöret var åt helvete.  Har fått alla kallelser och det händer inte mer förrän i April så jag tar och softar lite nu. 
Har fått för mig att kasta ett par av dom extra kilona jag lagt på mig. Till att börja med dom fyra jag skaffa mig sen jag slutade röka.  Är fortfarande jäkligt förvånad över hur lätt det är. Än så länge iaf.
Försökte färga mitt hår mörkbrunt idag. Inte så värst smart med tanke på att jag sedan tidigare har svart. Så nu är utväxten märkbrun och resten av håret svart svart! Ny trend?
Veckorna går sjukt fort. Bara fyra (4) månader kvar tills SRF. Har inte köpt biljett än. Får försöka få med det i budgeten i April.
Imorgon sticker jag till HBG för att på Lördag ta mig ner till Lund och se Volbeat för första gången i år! :D

Måste börja spara till Sälen.

Nä! Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback