Mår halvkasst

Det gör jag om något faller från rutinen vi har här hemma. Tex om vi inte kör hem direkt efter jobb/fritids. Tycker det är skitjobbigt. Moa åkte med Matilda hem. Hämtade henne vid sex halv sju.  Har varit hos familjen Caroline, ätit pannkakor och spelat Wii efter det.  Ska inte klaga för kul hade vi. Men ändå. Imorgon ska jag hämta Ester efter jobbet, sen Moa sen hem. Är ledig på fredag så ingen stress för det. :) Ska bli skönt med tre dagars ledigt. Ledigt är underbart. Sjukskriven eller arbetslös är så INTE underbart.
Hela dagarna går jag och funderar på jobb, tänker på en massa saker som jag vill skriva här. Men när ja kommer hem fattas inspirationen.  Minns liksom inte vad jag tyckte var så viktigt.  Ska försöka skriva stödord imorgon. Jimmy och jag har varit tillsammans åtta månader idag. Jag är så totalt nerkärad i honom. <3
Nej kilar nu Efterlyst på Täävä! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback