Jag vill så jäkla mycket..

För det första så vill jag jobba. Är lite tråkigt att gå hemma. Dagarna flyter samma och meningslösheten faller på. Men får vänta tills nästa vecka. Hoppas på att vara bra i nacken då. Hatar suggan som flög på mig. Inflammation i kotligamenten i nacken. Gör lite ont!

För det andra vill jag flytta, till marklägenhet eller iaf en balkong. Våren börjar kännas i luften och här sitter jag.

Motivation, det vill jag också ha. Försökte trappa ner lite på viktvågen. Har minskat en del om midjan men nu tynar energin bort. Orkar inte. Man ska ju fasen äta HELA tiden. Vem har tid med det?
Rökningen går väl hyffsat. Feströkade lite i Lördags. Så nu känns de lite meningslös att inte röka till vardags. Men det är nog bara en av många dåliga ursäkter till att inte förändra. 

Ska köpa min
Sweden Rock biljett ikväll. Känns ju bra. Någon som vill hänga på? Dom flesta jag känner bangar. Vilket jag faktiskt förstår även om jag inte vill erkänna det.  Men jag vill dit. :)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback