Jag förstår inte riktigt..

Jag ställer inga krav, inga orimliga iaf. Jag förväntar mig ärlighet och vill känna tillit. Detta gäller mina vänner, min kärlek, mitt barn, mina nära.  Om det lilla jag kräver inte uppfylls blir jag paranoid, misstänksam och allmänt jättejobbig. Nog mest för mig själv.  De där stadiet är jag på nu! JAG måste lösa det, känner inte alls för att leva mitt liv på detta sättet!

Det är inte alls sunt att gå hemma. Man hinner tänka för mycket.  Massa saker som man vanligtvis inte hinner tänka på alltså är det inte så himla nödvändigt.  Jag kom till insikt över en sak igår. När jag berättade det för L  så kom jag på hur jäkla sjukt det lät. Det blev nästan lite spooky. Iaf, jag tycker inte jag är ledsen för att mamma dog. Har inte direkt varit det någon gång. Men sista tiden har jag tänkt en del. Jag tror inte hon är död. Jag tror hon flyttade här ifrån. Jag går fortfarande och hoppas på att hon ska komma tillbaka. Vadå? Skulle hon då bara stå i dörren och "Hej, här är jag! Jag flyttade till annan ort för ett tag" Jag vet ju att det inte är så troligt. Men tror det blir mycket lättare om jag tänker så! Jag kan spana efter henne på stan. Speciellt om jag går i annan stad, inte Tomelilla då  (som förövrigt inte är någon stad utan ett samhälle, för att vara korrekt). Nog om!

Jag har skrivit kontrakt på lägenheten idag. Flyttar senast den 1 Maj, ska bli skitskönt, grönområde och balkong, alltid något. Har också p.g.a detta avbokat min tatueringstid, vilket jag tycker är fruktansvärt skittråkigt. Men jag har inte råd denna månaden. Flytta kostar en del och kan ju inte förvänta mig en tatuering i födelsedagspresent.  Ville faktiskt verkligen ha den klar tills sommaren.
Moa är ledig från skolan och eftersom jag är sjukskriven så är hon ju också ledig ifrån fritids. Var dit och hämtade Matilda så dom leker på bakgården, dessutom tror dom det är sommar. Shorts och t-shirt solandes på snurrgungan? Inte okej. Moa vägrade förstå när jag förklarade för henne att bara för solen lyser och det är underbart skönt i luften är det inte bikiniväder. Ett par gap och "Meen.." senare så var det iaf tjocktröjor, långbyxor och strumpor på. Lite av våren kan dom väl få gosa på?
Ska till sjukgymnasten i morgon och till 99% jobba fredag, lördag och söndag! Hoppas hoppas. För detta börjar smaka astråkigt. :(

So long



Moa innan skidsemester!



Teamwork.
Jimmy och Moa ska sätta stjärna i granen!





 


Kommentarer
Postat av: Jessan

Neeej vad kul att du börjat blogga igen! Ser fram emot uppdatering eftersom man inte får det på annat sätt. He he he...

Tänker på dej.

Kram

2009-03-18 @ 16:05:06
Postat av: Anonym

sorry baby.. Ska bli bättre på det oxå.. Lovar.. Förlåååt.. Puss

2009-03-18 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback