En fantastisk idé..

Jag kom på en sak. Jo så här ligger det till. Om jag blir av med min nuvarande lägenhet nu i slutet av Mars. Så bor jag , Moa och mina saker hos pappa en månad. ( Kanske inte jättelogiskt men stuvar man ordentligt ska de funka) De resulterar i att jag är i totalt avsaknad av hyra i April. Spara dom pengarna. Flytta in i nya lägenheten 1 maj. Woooila. IKEA IKEA IKEA.. Handla småkrams för hela den tänkta aprilhyran. :D Så himla smart. Ja om man nu hittar en hyresgäst till denna lägenheten på mindre än två veckor vill säga. Kanske största problemet.

Vaknade med Lina i morse. Mysigt ti tusan. Gick ner till L å K. Drack kaffe och käka lite frukost. Skulle kolla läget i den nya fina butiken här på gatan (Fin i XL) som öppnar den 25/3.  Shit, va fina kläder och inte ruinerande priser iheller. Inga såndana kläder som finns i andra tjockisbutiker. Snygga, fräsha liksom. Blev fast där hela förmiddagen. Riktigt kul var det.  Lite tomrum. Vila och lite sånt. De sög i Linatarmen så stack in till Sibbahabba en runda. Glass och solning i hamnen. Hem igen, till Rehab och sjukgymnasten, till pappa först, sen till Berit där jag fastnade vid playstationet. Nu är jag iaf hemma och ska krypa ner. JOBBA IMORGON :D :D :D :D Och när jag kommer hem är förhoppningsvis min kärlek här. :D Moa hos pappa sista helgen innan han flyttar.

/M


Kommentarer
Postat av: Myra

Schysst om det går i lås med en månadsfri hyra. Extra pengar sitter ju aldrig fel. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback