Those happy days are gone.. Eller?


Egentligen har jag inte så mkt att gnälla på.
Moa bor hos mig på heltid. Jag är extremt superlycklig för detta.
Jimmy finns hos mig.. På tok för sällan men ändå.
Har slutat röka, fem veckor nu. 
Jag har ett heltidsjobb, egen lägenhet och finansierar givetvis mitt eget leverne.Har varit lite si så där med de förut. 
Jag har varit på en veckas semester i Lindvallen, Sälen.
Jag  mår skitbra.. egentligen.
Just nu känns de mest som avföring. Den ena ångestattacken avlöser den andra. Har sjukt många läkarbesök som väntar.  Prover och provsvar kommer likaså de avlösa varandra. 

Lite om sen sist. Ska nog börja skriva blogg igen..

Kommentarer
Postat av: martina

vad härligt att du ska blogga igen :D jadu man borde kanske kollat det, visste inte man kunde få det :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback