Detta känns ju rätt okej..

Verkar som lägenheten är uthyrd till den 1 Maj, antagligen tar jag mitt pack och flyttar sista veckan i April. Känns underbart!
Jag har blivit helt såld på Nintendo Wii. Har lagt ut en massa prylar på tradera för att kunna köpa ett, väldigt moget av mig! Två jobbdagar kvar denna veckan. Sen är det tre dagars helg. Ska passa Ester. Skitskoj.

Har varit på öppet hus på Moas skola idag.  Ganska okej trevligt. Var egentligen helt för trött. Vilket jag iofs är fortfarande.
Nej de blir kort idag. Ska upp tidigt som sören imorgon också!
Är lite låg idag. Förstår inte hur min pappa tänker alltid. Han är ju världens snällaste. Men de e ju inte så att han har tio ungar att besöka. Varför har han inte tid och komma hit? Det gör mig lite ledsen faktiskt. Antagligen är jag gnällig som vanligt.
Jag tackar den/det/de som introducerade Berit i mitt liv. Hon är bäst! Vet inte vad jag gjort utan henne.

Detta är från den 24 glömde visst publicera. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback