Tryde igen..

Tillbaka till huset, utan den genuina friheten, utan stall, utan maskinhall, utan hästar, utan grisar. Utan stora ytor, utan en laptop, Utan gigantisk platt Tv. Bara hus, och liten skittv. Välkommen till min koja.
Kommer ju kännas dökonstigt när ja lämnat Mosa i morgon. Inget som måste göras. Mycket som borde göras!

Dagen har annars varit helt okej. Spenderad i Stiby. Tog lite och åka därifrån, men faktiskt ändå skönt å komma hem till ingenting. Pappa är fortfarande på Madeira. Beräknas komma hem på Tisdag om en vecka. Jättelänge tills dess. =(. 
I lördags hänge jag med Martin (Görans bästis)  hela dagen, och hela nästkommande dag. Var å festade i Simrishamn. Först hos min bror och sen Byckarens. Ida, Lina, Jag och han med kalasbyxor. Hade faktiskt skitaskoj. Vaknade 20 över sex på söndagen. Fast de kanske inte var de bästa så körde ja till Ystad och hämtade R. Han är SVÅR! Vet inte längre om jag vill vara i den relationen känner att mina känslor barkar dit jag inte vill ha dom. Till något mer än vad vi är idag. Vad är vi idag? Inte det jag vill. Tror jag!
Ska älta lite mer om de. Men e inte alls motiverad just nu. Vill bara flyta med.

Jag ska till Af imorgon. Bara så jag vet!

Och till Ystad och fixa naglarna.. (Jag har ju verkligen råd med de nu. Lr inte)

Och förhoppningsvis kommer Ida och Noel på Sleepover. Längar efter det. =)
So long.






Moa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback