Ifall man blir bjuden på knark och droger då ska man säga: "Nej tack, jag tar hellre en korv."

Filippa Bark (Sissela Benn) Klockren!

Har oxå idag kommit på att friluftsliv inte är något för mig. Ida, Ester och jag tillbringade morgon/förmiddag i Benestads Backar. På vägen tillbaka (som tur var) gick ja ner mig i någon liten bäck.  Jaja och innan de så föll jag i en annan. Blött å dyngig traskade jag tillbaka till bilen utan skor endast iförd vita (!) sockor på fötterna. Trots att de va jäkligt kallt så skrattade vi faktiskt. Hem till Didde och käkade frukost. Mums! Sen blev ja trött som fan, hem och satte mig vid datorn lite. Duschade. Blev varm.

Satt och flummade på utube tills de var dags att hämta Moa (Trotsigaste ungen i världen för tillfället) Haha fan va Robin och Sissela benn e kyliga! Garvade så tårarna sprutade.

Moa och jag körde in till Familjen Eriksson. Catrin fixade mina naglar. :)
Ska in där på torsdag igen när den där ungen är i skolan.

Läste i
Blondinbellas blogg att hon skulle debattera mot Maria (mp) på Torsdag. Ungefär lika kul som henne från parkernas stad. Kommer nog skratta lika mkt som man gör när man beskådar Parlamentet på Tv4.

Jaja nog om ikväll. Ska lirka med barnet som inte vill sova. Har aldrig förut haft några större problem med sömnen. Är de normalt att börja vid sju års ålder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback