Varför finns de pengar?

Eller.. Varför finns det INTE pengar. Total avsaknad av den varan här känns de som. Har tagit på mig extra pass idag så ska snart åka och jobba.. IGEN.. trodde jag skulle va ledig till Onsdag men så blev de inte. Lilla gumman e sjuk å vill ju gärna ställa upp för henne eftersom jag vet att hon gjort de för mig. Ska dammsuga över här nu å laga lite mat å vänta in morfar så han kan passa Moa och Ester ikväll. De e fruktansvärt praktiskt å dela hus med pappsen i såna här situationer.

I helgen blir de lugnt. Ska va ledig. Får väl hitta på något mys med Moa. Skånes djurpark kankse. Var ett tag sen vi var där!






Kommentarer
Postat av: ida

Vi vill med till skånes djurpark:)

2008-01-15 @ 06:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback