Sleepover hos Karin..

Vaknade i morse, lämnade Moa i skolan.. Körde till Hansson. Har solat OCH tränat idag.. x i roofet.. E helt lam i mina jäkla armar och sån jäkla träningsvärk i vaderna sen flytten i Onsdags. Städade flickornas rum, sen hämta Moa hos kompisen vid fem, hem lämnade Ester. Körde tillbaka till Thomas. Käkade å sen hem å packa lite å till Karin och Miran. Vilken lägenhet. JÄTTEfin och mysig.. Har lagt barnen, spelat lite kort och druckit kaffe.

Jag är så himla glad för mina vänner. Har precis diskuterat de med Karin. Karin, Carolina, Sara Love u big time.
Å Anna vi har oxå hängt ihop sen högstadiet. Även om vi alla fem har olika synpunkter och olika sätt att leva våra liv, så känns de ändå som vi har samma kärna.

Älskar såklart ALLA mina vänner.. men just idag vill ja nämna dom tre ovan. Karin och Sara har ja umgåtts med utan längre uppehåll sen högstadiet. Och Lina och jag sen förskolan.  JAG tycker vi är unika.  


                   











När jag mår dåligt finns ni där.
När jag mår bra finns ni där.
När jag är ledsen finns ni där.
När jag är glad finns ni där.
När jag är sur, arg, besviken.
När jag är tosig, galen och vimsig.
Dito!

Anytime.

Kissen haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback