Sjukt otrött..

..eller egentligen e jag riktigt jäkla trött, men hur ja än försöker så funkar det inte. DRYGT! Har inte skrivit på ett bra tag, har jobbat, umgåtts å lite annat. Festade i fredags. Va riktigt kul. Carola blev utnämd till fullast av R.. Haha han e kul han. Kan ju nämnas att HAN va fullast.. Va ju ett bra tag sen man gjorde partajade.. ända sen juladag. Kollade hockey i lördags, jag, Carola, Caroline, R, J och Min lille påg. Har bott hos Linda igen i fem dagar, flyttar hem imorgon. E ledig i fem dagar när ja går av imorgon natt.. :) Kommer va grymt rastlös.  Måste komma på något att aktivera mig med.

Har käkat middag med Michelle å barnen idag riktigt gott och mysigt med fullt kök.


E sjukt sugen på å hitta på nåt galet. Typ sticka iväg någonstans.. Vet inte var bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback