Konstaterat..

..att min tandläkarsfobi e borta.. Tack Annika och Irene! =) Har nyss varit där.. Den sista Rotfyllningen av fyra! Skönt som fan. Dyrt som fan men de e de värt.
Ska köra till Simrishamn, luncha med Carolina, å dona lite, Sen blir de en runda till haväng idag. Har ju inte varit där på väldigt länge. Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske bara ta de lugnt. Kan behövas.
Ska städa här hemma oxå.. Ser ut som fan, sen måste ja kolla på ny säng. Pallar inte sova på soffan längre å sängen jag har e helt för oskön.

Återkommer kanske..

Soo Loong!

Sillastan gjord.. Trevligt å träffa Lina, alldeles för länge sen. Å till helgen har vi gjort planer till oxå.

Ja ska ta ett tag å städa nu. Inte en dag för tidigt.. Har gjort städningen roligare. Tog en sväng in om Boan å shoppade massa medel. Nån ny ajaxprodukt. Luktade gott, rent inte nån jävla blomdoft. De kräker jag av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback