Kluven..

.. på helt för många jävla punkter. Vet inte på vilket ben jag ska stå! Ja har ju inga konkreta bevis på att de verkligen är så som de verkar. Kan man göra något åt saken ändå?

Idag har ja haft en helt underbar dag annars. Ställde kl på nio. Klev upp, trots att ja va alldeles för trött. Men de gick lätt antagligen för jag längtade efter dig så mycket. Körde ner om tandis å betalade gårdagens bravader där. Sen till Vittskövle till Tessan. Hon har inga assistenter kvar. De var bara hon och jag.. Ja å Tobbe lite ibland. Vi rökade å drack kaffe. Precis som förr i tiden. Snackade, lunch, körde å handlade. Var hos JanÅ å drack kaffe. T och T bjöd mig sen på kvällsmat. So far so helt underbart.  Körde hem vi sju! Tiden gick fort som sören.

Körde hem om och duschade, gosa lite med babyfjester. Styrde till Gärsnäs. Såg film å snacka lite. Sen utom Thomas å drack  kaffe. Till Onslunda, hämta Carola å frakta hem min älskade fyllekärring. :)

Äntligen hemma igen, bänkad framför datorn. Msnar med min lillepåg.. Kan även numera kallas datanörden.. :P


Å så just idag älskar jag mina tre barn och mina fyra barnbarn.. mest så ni har koll på det..

image60


 


 

Den där ryggtavlan har han fått efter sin StygMamma!


image62




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback