Ida baby..

Nej denna gången e de inte dig jag stör mig på.. Och dig skulle ja inte sortera bort för alla miljoner i världen.


Fy för vad jag har pulat här hemma idag. Storstädning av högsta grad. Å Fasen vad jag trivs bra här hemma nu. Så lite som kan göra det. Imorgon blir de Mjölkning å sen på kvällen kommer min lille prins å stannar till Söndag. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nåt mys blir de. Moa, Noel, My och Meja å Sara ja å jag då. Måste åka å köpa bäddmadrass oxå. Kanske jag hinner de.
Har lånat ut mitt hus imorgon, kom på de när ja storstädat. De ska vankas youthparty här. =)  Själv vet jag inte var vi ska ta vägen fram till tio. :)

Nä nu ska ja ringa lite samtal å sen krypa i säng.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback