B.L.O.G.G

Är lite jag vet inte vad ja ska kalla de..förundrad? aja i vilket fall som helst så undrar jag hur bloggvärlden egentligen funkar. Ja skriver inte bloggar för att få så många läsare som möjligt(Jag har inte många å kämpar inte för det),Hur roligt är de att läsa en blogg som handlar om hur många läsare den har?  Sen klart de är kul när många läser. Skriver  dels för ja tycker de e skoj läsa själv om ett par dagar. Kan ju iofs ha att göra med mitt ynkliga guldfiskminne. 

Sen att ja själv fastnat i andras bloggar. Har ett 20tal jag läser varje dag. De förstår jag inte heller riktigt. Ja känner ju inte ens människorna. 
Ne nu e de läggdags för Jynsson.

Ska träna imorgon.. Personlig tränare e bra å ha..


Del av Msnlogga:

Marilejn-GuBb GuBb- säger:

Haha.. Ja di stora ser man ente näur mang haur sona leseglasyn

Thomas säger:

då e de bara ti å skrynkla i hova de

Marilejn-GuBb GuBb- säger:

Aauh du minnar di jelpår? Auh du vidd minga nevar e så lama nu po eldre dar





 

image66


Jag och Lina hängde hela lördan.
Verkar bli denna lördagen oxå.
Måste ha med Kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback