Sushi är min favvis

image75


Fan va gott det är. Och nu har ju Karin och jag oxå kommit på hur man gör det själva. Haha.. Gott som fan.. när man stoppat dom i munnen. Vet inte om dom såg SÅ jätteaptitliga ut. :) Men inte det som är huvudsaken. Diskuterade om man skulle gå på en sushidiet. Risken är ju den då att jag tröttnar och de vill jag för allt i världen inte riskera så tror jag förblir tjocko.
Attans vad jag längtar tills på lördag.  En liten  ( ) bara.

Solade och sen duschade i Ystad. Stack till Gärsnäs såg en film, en skitbra sådan t.o.m Chuck and Larry.. Den var jätterolig faktiskt.  Körde hem. Kom hem vid 01. Diskade och lagade Dafgårdsmat. Kåldolmar med Mos. Jag fanimaj bara eder hela jävra tiden. Måsta stoppa!

Snart lördag.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback