Känns som jag inte kan va tyst längre, men ja ska klara det! Kan du, kan jag!

Helgen var den med STORT H! i Fredags hängde jag och Lina som bestämt. Hur man nu hänger när man är 28 år? Jeje.. Vi kan. Var i Stiby, hemma, hos Berit och sen till Lina, flängde runt lite i sillastan. Ååh.. vilken knepig karl ja hittade. Sen hem till Lina å berusade oss lite. Fy för för bakis på lördag. Men de rede sig. Körde till Karin vid fem. Käkade hemmagjord sushi (Igen) och japansk kycklinggryta. Riktigt jäkla mumma. Ja drack lagom. Å var riktigt skönt. Lina drack helt på tok för.... Lite.. inget alls. Men vi hade faktiskt skitaskoj. Så nykter, lagom lr full.. ?!
L slängde sen av mig i Gärsnäs.. Vaknade tolv i söndags. Var städhumör, så fick be han köra mig till hem så ja kunde köra till stiby. Där är de iaf välkommet.. ;P

Ja har för vana att om jag hör något lr ser något - oftast om de berör mig- ta upp detta med andra berörda. Men det är antagligen för mycket begärt av andra. Lr inte alla andra. Mina vänner gör inte så.
Men orkar inte lägga ner mer energi på det. Får nog låta de bero. Och bara flyta med och anpassa mig i den falska fasad många lever i. Har rent av själv lärt mig en del och omformat mig till sådan. Men bara ibland och mot människor som inte förtjänar raka rör.
DU kan inte lite på någon. Glöm inte de!

Försover mig varje morgon. Lite däst. Måste nog ta å lägga mig en stund igen. Orkar inte vara vaken idag. TACK MICHELLE! Blev ledig ikväll.. :) Ska iväg mellan 16-19. Men denna snälla människa kunde ta HELA mitt pass. 
Sov på tok för lite natten till igår på grund av  timmars telefonprat m S, T och R. Tänkte sova på dagen. Men så blev det inte. 
Lämnade Älsko i Ystad. Nu får de fan va nog med strul för henne. Ja sånt strul hon inte själv skapar. ;) Så ge rent av fan å jävlas. Nästa gång så går jag el muppo!  Var upp hos Karin och röka å slängde i mig en flabb med Kaffe.
 Hämtade O och M i Skolan. Körde till Sillaröd. Såg den lille bebisen. Så himla söt. Å trygg. Men med en sån mamma kan man väl inte barnen bli annat. Jag beundrar henne. Vi umgicks, käkade mat och sen körde jag å jobba. Och A körde ner Moa till morfar. 

Jävla tjur.. Helt ärligt så kände jag mitt hjärta ungefär i höjd med halsmandlarna. Gaah. Ja trodde min sista stund var kommen. Stå där å lura precis bakom hörnan det brukar han inte göra. La benen på ryggen å SPRANG! Aja de gick ju bra till slut. :P

Men de bästa av allt. Sara är inom 2 mils avstånd igen.. SAKNAD när hon kom hem.  Nu när ja vet att hon är så här nära så MÅSTE ja inte träffa henne. Gör de mer än gärna men abstinensen e lite borta.

Somnade faktiskt ganska tidigt i natt.  Typ runt 02,30. Duschade han jag oxå med. 
Nä nu ska ja slänga mig på soffan under duntäcket och sova tills jag ska hämta Moa. Lr?

Lr nej jag ångrade mig. Ska ju inte jobba kväll förrän söndag och på måndag e ju Moa hos pappa. Så dumt å inte försöka ändra på dygnet. :)

Lägger upp lite bilder istället och falskar till mig lite till!

   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback