Hemma igen x 2

Har sovit hos Linda inatt. Passat ungar å hungar. Körde å  lämnade Moa i skolan i morse, sen till Catrin och fick min naglar fixade.. å flabbade ett par timmar med henne. Var alldeles för länge sen. Bara fyra veckor kvar tills lilla battingen e beräknad. :) Jag börjar bli tokig i bebisar (Vill INTE ha själv).

Moa bråkar med mig. HELA tiden. Ska röja lite här hemma sen köra å lämna Molly och sen till Gärsnäs till Sara unt tha kidz

00,04
Så ja nu e man hemma igen.. Jag, Moa och Nolle besökte Gärsnäs. Har käkat och lekt där hela kvällen. Mysa följde med oss hem så nu e de tre sovande barn i huset. Underbart. :)
Funderar allvarligt på att oxå gå å lägga mig. e ganska sliten, Jobb imorgonkväll.

Av olika andledningar jävligt ont i magen. Fan.



Kommentarer
Postat av: Aijda

Älskar dig o våra underbara barn:)..Tack vare dem som vi blev vänner jue

2008-02-29 @ 16:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback