Alla <3 dag..

Gick upp tidigt idag, serverade barnet frukost. Så som man som förälder ska göra, men då  min dotter påminner mycker om sin mamma så är hon inget vidare på att käka innan 10, så vi är aningen slarviga med det här hemma. Ungefär lika slarviga är vi på att stiga upp på morgon. Alltid försenade. Använder Vi men är ju givetvis Jag de ska vara. Mitt ansvar som "vuxen" jävligt vuxen jag menar?

Lämnade Moa kl 8 en kvart för tidigt. =D Körde hem om igen. Till Lövestad. Hjälpte till att ta ut hästarna och flabbade lite.. lr lite å lite. Vet inte varför man kan flabba så många timmar om dagen med en och samma människa utan att tröttna? Och alltid nåt nytt har både hon och jag att säga. Lr mest jag avbryter hela tiden tycker jag. En bad habbit jag måste lägga av med faktiskt.

Skulle vara hos doktorn kvart över elva så stack lite i elva. De gick lyckat hos honom. Skitatrevligt.. Snackade bonderi mest.. :D

Hem igen, sen ner och kollade min blivande tatuering, nästa vecka blir det av. Längtar som fan. :P
Hämtade
Didde, till Ystad och köpte flashiga solbrillor. Gled lite på vägen tillbaka. Hämtade da royalties, da kleine kinder. Hem igen. Fika lite. Sen e de sim i bassäng. Hur de nu ska gå!

Efter badet blir de illfart till Gärsnäs. lr Stiby. Ska sova där tills imorgon.

Men återkommer kanske där ifrån ikväll.






Kommentarer
Postat av: Stephie

Du e väl bara bäst! Fortsätt att avbryt så man hinner hämta andan i all svada =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback