Vem bryr sig?

JAG? nej inte ens det..Jag orkar inte bry mig, vill inte bry mig, kan inte bry mig. Imorgon flyttar jag. Yeah! Skönt att komma från Tomelilla ett tag. Lr fan kommer inte ens utanför kommungränsen men skönt ska det bli. Kan vara anonym där, behöver inte vara ö.h.t. Kan låsa in mig om jag vill, kan köra långt bort och handla om jag vill. Jag älskar ordet jag. Inte betydelsen utan ordet. JAG. Det har en vasshet i sig som heter duga!
Kollade film igår, Antal 2. Mysigt faktiskt. Micke och Kim var här. Kul å träffa dom igen. Var ju en hel del tag sen sist.
Göra om snart kanske. Somnade iaf trångt på soffan. Fast de inte var du så var de ju skönt att inte vara ensam iaf. Fast egentligen så är ensam jäkligt skönt.  Lr ibland är ensam jätteskönt!

Innan dess var jag upp med Carola i Tranås. Snabbkaffe, ja inte snabbt kaffe utan en snabb kopp kaffe sen hämta Moa på skolan. Hon ville leka med kompis. Tog tag i saken på en gång och ringde Kitty. Amanda ville leka! Dagen i dag är gjord för Moa. Vi bor grannar och ungarna tjatar om att leka 1 ti 2 ggr i veckan och hur ofta blir de av? 1 gång i halvåret. Ingen Curlingförälder här inte.  Ska försöka bli bättre. Iofs de säg ju en gång i halvåret.

Nej, ska ut på kvällswalken nu. Sen hem å lägga tösen. Läsa saga e förbannat tråkigt. Men kommer nog inte undan idag också.  Så MÅSTE! Oh kom just på att jag hatar måsten!
!image1


Moa sötis.. som de ska läsas saga för ikväll!

image2


 Måste (grrr) kila nu..








22,05
Moa somnad..Ester somnad. JAG vaken å ja e så in i helvetes trött på det.. Somna NU vill jag..
Men kan fan inte, har inte kunnat de på snart 10 jävla dagar. Sovit urkasst å helt miffat. Bajs!

Å inte heller börjar de något najs på tv förrän efter midnatt. Å då VILL jag verkligen sova.
Imorgon ska ja jobba.. som om de inte räckte med ångest. Men cash måste ja ju ha.. so nore more gnäll..

So long dickheads... sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback