Tandläkaren, läkaren å ännu mer antienergi..

Var hos tandläkaren i morse.. Bad dom va snälla, men de e nog inte tandläkarens bästa! Så ble ännu en rensning å början till rotfyllning. Aj aj, som om inte de va nog.. Bedövningsjäveln släpper ju inte!
Körde å fika med Emina, Timothy å Michelle. Sen avtalad läkartid. Fick ny imorgon för med mitt bedrövliga patetiska liv å mitt fuckade måeende så räckte de inte med en halvtimme. 
Ronja kom hem, vi käkade, bråkade, töserna bråkade. Jag blev galen. Vi kramades å blev sams. Var ute och sprang med Ester på fältet, gick jättebra. Den hunden är ju den sötaste. Lika söt som sin mamma Molly muusen. Imorgon måste jag upp till Haväng. Ester å jag, lugnet, havet och ingenting. Så som jag älskar det!
Nu ska ja överlåta datorn. Återkommer om jag har tråkigt.. antagligen då.
åååh btw, Emma kommer på kaffe. De lyser upp, var ju evighetersen jag träffade henne..

Tjing

20,33
Emma har varit här, drack kaffe å snackade, ja lr försökte. Skulle gå en runda med barnen å hundarna vilket resulterade i att Molly och Ester än en gång sprang ensamma i byn, Emma jag, barnen och Heffa sprang gapandes i byn efter dom. Ooh, trött ja blir. Som en tusenlapp på shoppingtur var dom borta.. Puts väck! Dom hittades dock efter en stund i någon annans trädgård. Fick hem dom.. TACK Emma för hjälpen! Skickade nyss upp mina små lånebebisar, efter en stunds protest. Gaah å mer galen blir jag. =) Men tilläger än en gång att jag trivs här.
Ska försöka lägga mig nu, se nån dålig film i min ensamhet. som jag gillar den.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vassego, Skoj att träffa dig! Glad för din kommentar? puss

2007-11-29 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback