Gilla läget..

Detta börjar bli för mkt för mig.. Ja skulle ju upp kl 02,30. Min lilla överraskning till Michelle. Men hade ju knappt somnat vid den tidpunkten. =( Inte är de tanken som räknas heller!

Har skickat iväg ungarna till skolan. Alla i tid. X i taket.. Har hunnit med å hämtat S, M, E i Tranås å transporterat dom till Onslunda. Har gjort frukost, Varit ute med hundarna (3). Lite stolt. Klockan e fan inte mer än kvart i nio.
Funderar på att köra hem en runda, lägga mig och kolla på min tv, i min soffa, i min tystnad. Vet inte om jag ens orkar de. Vill ha min musik, mina foto, min dator. De lr Haväng? Ska till läkaren kl. ett så hinner ju iofs havet nu. Men de e ju alldeles blött ute. Då fryser man om fötterna. Vilket jädra I-landsproblem. lr ska kanske kalla de Marleneproblem.
De e rätt hyffsat idag, ser fram emot morgondagen om de nu blir något av, hoppas hoppas. I need u..
R åker till morfar ikväll, å E ska ja lämna där imorgon..

Med tanke på den extremt(?!) tidiga tiden återkommer jag underdagen.
Å ja Emma..  De va trevligt.. lite mer stillsamt nästan gång? ;)


Har varit hos läkaren nu.. å apoteket.. ;)  Helgen gjord.. Längtar fortfarande tills imorgon!  Ikväll blir de nog mys m. film å sånt. Måste varva ner.
Ska köra till Degeberga nu, kolla på nån bil till någon. Annars inte mkt. 
Ronja e bäst när hon INTE surar!! Vilket inte är så ofta förvisso.. :P

23,51
Nyss hemkommen.. Har mjölkat ett par kossor ikväll/natt.. =) riktigt mysigt. Michelle blidde glad.. =) Ska nog krypa ner i kosseodör nu.. :P Lär få tvätta alla täcken, kuddar å madrasser imorgon.. Men då har man ju en anledning till det.. :) 
Kissen haj


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback