Antienergi..

Total avsaknad av energi har jag.. Vet inte vad de e med mig.. Städnojan är borta och därmed är det totala kaoset tillbaka. Har trots detta tagit mitt förnuft till fånga och fått en aning lite renare i mitt hem. De nya hemmet då. R har ont i magen och är hemma från skolan idag. Stackars barn! Har handlat tills kvällsmat imorgon, vilket innebär att imorgon har jag bara en avtalad tid att hålla koll på. Inga mer måsten imorgon. Underlättar dagens måeende faktiskt.
Ska ev. mjölka ikväll, kom inte på fler ursäkter varför jag inte skulle så får väl bita i de extremt sura, nästan härskna äpplet å få igång mig på nåt.
Ska sova en stund nu innan E kommer hem från fritids. Även idag saknar  jag Moa.

15,40
Har halvsovit lite. Jävla gris! Ska aldrig med ta på mig att fixa till en halva! lr en hel för den delen, en massa jobb.  Koker fläskben! Luktar illa! Vad ska man ha fläskben till? :O Synd å kasta iaf! Maler. Ser räled ut. Paketera. E slemmigt! Yeerk!
Sa ja att jag städat idag? X!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback