01,03 (O)Organisation på högsta nivå..

Fuckat detta är då.. E hemma om nu..ska packa, Flyttar ju snart! Ungen, hungen å mig själv... Lite drygt å packa då! Har varit in om Boan.. köpte cdcase till bilen.. pallar inte bränna nya skivor hela tiden för att ja e så jäkla slarvig. Ordning å reda..  Inte så longlasting!

Käkade frukost med Carola idag, lämnade Elin på dagis.. lr ja i sporthallen i Onslunda, hade missat den information. Jobbat lite i kiosken. Hämtat Moa i skolan, varit hos mormor å Moa fick käk. Jag matvägrar för tillfället när de är ljust.. Ramadan?!

Pappan min e goast i världen, fick fin förtidig julklapp av honom igår. Fick biljett till konstert (Takida) den 30/11 Nån som e sugen på å hänga med? Linda svek å stack till fucking Macedonia +Resa och konsert (Silverstein) i Danmark den 12/12 m. min bästis (how old am I?) Thomas! Ska de bli repris på tivolirock?

image8

Varför sitter jag här och skriver meningslösa bloggar när jag har brådis? I dont know! Do u?
Funderar på å ta med min hårddisk å koppla in till övrig utrustning hos Linda. Hur fan ska ja klara mig utan musiken på min egen hd. De gör ja liasom inte..så lika bra å packa ner den.. Symaskinen oxå!
Party på två i Onslunda... TACK FREDRIK.. <3 Kul ska de bli..

Haj å ivaj (SKA JAG!! =))

16,45
Installerad i Onslunda.. Hålan som gud lr nån glömde.. =( Men vänjer mig nog..trivs faktiskt bra här.. kanske för att gud lr nån glömde mig oxå..  Ungarna Antal 4 äter.. kan fortfarande låtsa att de är ljust ute. Pallar inte äta! Ska ner om systemet när ja lämnat Moa hos Farmor.. Om ja ska nyttja godsakerna idag vet ja inte längre.. Bli full å få en massa ångest lr käka godis i förebyggande syfte? Jag står vid ett vägskäl..

20,18
Vägskälet är smalt.. mycke smalt.. Tror jag väljer de sistnämnda. Verkar bli torka här.. som i öken.. lr hur fan va nu skämtet Madde? :P
Lånebarnen stimmar. hundarna jäklas med mig å ångesten börjar sakta spira i mig.. GAAH.. Ja dör nog snart... Orkar inte dö egentligen så vad e problemet Jönsson? Thäts thä facking question..
Jag vet egentligen inte vad problemet är..
Svinbra ny för mig låt med SOAD.. Körde bilen å skrattade i min ensamhet.. inte va de ett sånt därande snällt skratt, Elakt till tusan..
Den löd:
Every time I look in your eyes
Everyday I'm watching you die
All the thoughts I see in you
About how I

Eat all the grass
Eat all the grass that you want
Accidents happen in the dark
Eat all the grass that you want
Accidents happen in the dark
Eat all the grass that you want
Accidents happen in the dark
Eat all the grass that you want
Accidents happen

Delar av den iaf..

Maybe later..


now its later..
Carola, Jonas å Olle... .Fritte sen innan å me... party på fem.. ;)
Najs som fan.. slipper va nykter idag.. ;)
Kissen haj
01,03
Im back.. om du vill eller inte... :)
Party party..
men vilket liv jag har.. måste uppdatera bloggen.. Muahaha...
Carola, jonas, fritte och ja.. e fuuulla.. å imorgon e de fotboll.. nån jävla österlen cup..
I min nya hemort.. måste ju stödja den lokala verksamheten.. eller huuuur!?

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild :P

2007-11-27 @ 20:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback