Vilken lördag..

Min välplanerade resa till Polen blev som kanske förstått inte av. Inget pass, lite sent och väl dyrt att tänka på det kl 13 samma dag. Avbokade, fick betala resan ändå.  Planerade om lite hastigt, Var både hund och barnledig så åkte till Sara. Karin, Sara jag och barnen. Käkade, kollade film och mös hela kvällen/natten.
Sara och jag blir som 15 när vi hänger så en och annan pinsam incident uppstod! Sprang runt husen å lekte agent, höll på att bli påkommen (Trodde jag) Skulle skynda mig in.. Trillade, var typ borta i ett par sekunder, med megabulan (enligt mig) Allan å skammen i behåll kravlade jag mig in genom dörren. Hade roligt åt de hela natten, Somnade på Saras soffa lagom utmattad kl 5 i morse.. Lagom fjortisgalet..

Dagen idag består av en massa funderingar på sushi.. I alla dess former är så sugen så ja tror jag avlider vilken sekund som helst. Men verkar inte bli någon då man antingen får  slava i köket i ett par timmar lr sittandes i bilen för enormt lång resa. Men de hade varit värt de, å sen för den delen är den inte kul att alltid behöva äta sushi ensam då mitt unikt samlade gäng inte uppskattar japans delikatess lika mycket som ego!

image40


Får väl ta en liten runda med Fjester fjalar i den vackra vädret å vänta in mina vänner från deras enormt trevliga Polenresa.

Sen soffa och se framemot morgondagens sovmorgon! :)

Åt helvete med depressioner och ångest har jag kommit fram till..  Man kan göra så mkt annat trevligt här i livet..

Har varit och hämtat dom galna Polenresenärerna. Bestämde mig för att de fick bli s.k AkutSushi (Sån färdig dom har bland baguetterna i matbutiken) Den stillar iaf den värsta abstinensen.  Var in på Ica och Kvantum i Tomelilla. Gav inte upp utan fortsatte min jakt i Ystad. Alla mackar å alla jäkla öppna butiker inte en enda som hade. Besviken gav jag upp min jakt å bestämde mig för att hem och skriva en deprimerad blogg om jakten på den försvunna Sushin.. Men ack vad jag älskar Linda, hon kan minsann. Inte hade jag koll på att dom öppnat en Sushi take away på hamngatan. Kl va 19,58 å dom stängde 20. Mycket trevlig personal. JAG FICK MIN SUSHI!!
Läggdags nu..

Kissen haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback