Varför..

.. är de lättare å skriva när man är deppig än när man är glad? hmm.. skumt. Har nog med frustration å göra. Kom i tid till skolan i dag. Moas två fröknar gjorde kryss taket.. Så gulligt av dom!  Körde hem och sov tills ja blev väckt. En gråhårig man serverade mig frukost. Så kunde ju inte fortsätta sova. Jag och den gråhårige mannen var sen på Bo Olsson och handlade lite julklappar. Hem igen drack lite te och slog in alla julklappar. Sen hämta barn både jag å den gråhårige mannen.

Moa är hos A och leker nu, var å lämnade henne där efter skolan och passade på att fika lite med A.s mamma å pappa. De var inte går.. Moa kommer hem efter bolibompa.
Själv förgyllde jag min tid med lite snack med Caroline, och spel med Anton. Han e go den pågen. De ble lika å han vart inte allt för sur.. :) Var upp om Lasse, han har man inte träffat på aslänge. Skitskoj. Måste gosa hans lilla bebis snart. Hoppas den e skitjobbig så jag inte blir sugen!

å hörru Kioskmongo.. blir man bortbjuden på middag ska man väl inte behöva diska? :O 

image54


Jag vill att de ska se ut så här från mitt köksfönster snart
<3



image55

I danmark förra veckan var jag så här glad

image56

Jag har ett enormt behov av att kramas just nu

Kommentarer
Postat av: Kioskmongot

Klart att man kan diska eftersom du lagade maten... =) Och om du vill så får du gärna kramas med mig... Bara så du vet... Är oxå ofta i behov av det ju...

2007-12-19 @ 10:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback