Vad fan har jag gett mig in på?

Ikväll e de dags. Åka båt? Gaah.. Kryper i kroppen vid tanken. Jag kan inte åka båt, är helhjärtat superskraj. Får bli en näve stesolid och skiddressen, blir nog kallt att sitta i  livbåten hela resan.
Moa ska hämtas av Madde och Ester ska lämnas hos Ida och Nolle :) Tackar! Men jag har inget pass. Måste man har de? För i såfall har jag en jädrans tur. Då får ja stanna hemma!

Moa vaknade med ont i magen, typ halv fem. Då var ja på lagom bra humör, ifrågasatte om de hjälpte att hon skrek som jag vet inte vad. "Mammaaa, jag har så ont att jag skakar" Snyft snyft. Dagens första ångestattack. Stackars barn. Hon hade  verkligen ont. Bad henne lägga sig bredvid mig, klappa henne på pannan, fila magen. Sen somnade hon om igen.



Jaha..  Så var de med den jädrans turen.. Egentligen ville jag nog med annars hade de inte gått så här.. :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback