Öööh?

..Hallå? Varför i helvete mår jag inte idag som jag mådde igår.. Jaha..så var de med den intalade positivitetet, idag kan jag INTE..  Måste ringa läkaren detta suger..

Men vakna? Vaknade försent imorse, frågade Moa om hon inte kunde vara ledig en dag från skolan. Icke så nicke.. JAG orkade inte köra ner idag.  ville bara sova, titta film m. Moa, lovade t.o.m ungen att hon skulle få spela dator mest hela dagen, MEN "Nej mamma jag vill till skolan" Vem har skapat henne? Jag e illaliknande nervvrak, som i vissa stunder skulle kunna dö för att stanna hemma,  och vad gäller den andra delen av DNAstegen så vill jag inte kommentera men vidare plikttrogen är han inte känd för att vara!  (inget illa, Han är ett bra päron till Moa) Ja körde henne till skolan ett par gånger hundra minuter för sent! När det är barnet som har rätt kan man ju inte va så jäkla konsekvent? Är det detta som kallas Curlingförälder? Nehe.. trodde nog inte de innerst inne heller!  Måste ju oxå tilläga att Moa går i 0an så hon har ingen skoltvång! Som om de va nån ursäkt.. Shit för mig e de iaf.

1 Min lilla babys löper. 
2 Koppeltider, jag orkar inte gå med henne i koppel!
3 Vill inte att hon sticker.
4 MÅSTE gå med henne i koppel.


 
image19
image20




Just de, drömde i natt att Kaninfan va dö. Att Moa fick två, Ibland en ny(a) av morfar, fast de var morfar själv som var mest ledsen, Colin är ju hans väldresserade-göra-allt-på-kommando-kanin Och i drömmen fick ångest över hur pappa skulle reagera när kanin var borta, inte hur ledsen Moa kom att bli. . Jag ville inte ha nån ny kanin. Så ja köpte en igelkott utan taggar... å utan loppor. Men jävelen bet mig i vänster  pekfinger hela tiden!

30 minuter senare

Har ringt läkaren, fick telefon tid direkt imorgon när han kom tillbaka,  har ringt veterinären, fick tid imorgon 10,30
Lotta att sa att jag skulle klappa mig på axeln för att jag ö.h.t gick upp ur sängen på morgon. Har varit värsta driftig nu oxå ju! Å inte fanns känns de bättre.






17,07

Har varit i Haväng nu, Ida, Noel (Fisken ä.k.) och Moa. Ester givetvis. Noel tog sig ett litet dopp. Stackaren, tur vi var nära bilen..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback