nej..

.. han var inte fel väg för mig.. Tyvärr.. Varför kan jag inte bara släppa? Gaah..


Nu e jag så jävla less på mitt patetiska-fucking-må-dåligt-tycka-synd-om-mig-liv.. Jaja, okej jag mår som vattnet i en orensad brunn, lr som en a-lagare innan pension å systemet är stängt. Men va fan. Orka lixom!
Jag orkar inte med människor, de bottnar nog i att ja inte orkar med mig själv som jag varit å betett mig dom sista Veckorna. Och folk försöker hjälpa, men de funkar lixom inte.. sorry men jag är för jävla för smart för jag vet så jäkla mycket (Karins ord i Marleneversion)
what the fuck.. Skitsamma, vad andra tycker å vad jag känner. JAG ORKAR INTE..  Ska bygga altare och be till mig själv. Sekta ungefär.. 

       
                   


 








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback