kontroll, makt och fy för..

Har tappat kontrollen på de jag tycker är viktigt. Varför gör jag saker när jag e full som jag verkligen inte vill göra. Lr som jag inte gjort annars..Jag är ju bara så jävla dum i huvudet! Jag är fortfarande så jävla kär i dig så så fort ja tänker så sprängs hela mitt inre. Tusen bitar.. Poof..  Ja går fan sönder.

Linda kommer hem ikväll. Känner att ja borde ta en storstädning här innan jag flyttar hem, Men jag orkar inte! Vill lägga mig under täcket å bara sova.. som vanligt vill jag sova bort resten av mitt liv.
Måste hem..

Vem har makten över mitt måeende? Kräääk!

Har varit i  Haväng.. de känns bra å  va där. Men kan ju inte flytta dit. Tält e lite kallt så här års. Å får nog inte campa på övningsområdet i vilket fall som.. =(

Fy föör..

Kommentarer
Postat av: theonlymee

snygg blogg du har. :)

Postat av: sanna

ha en bra dag

2007-12-03 @ 15:50:50
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Ida

Vi glider lätt in på fel vägar ibland gumman..känn ingen ångest känn istället att du råkade ta fel väg men nu har du "hittat" ut på den stora igen:)
Love u to much

2007-12-04 @ 08:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback