Just idag e jag stark...

.. Just idag mår jag bra, jag har väntat så länge på just denna dag, de e skönt att den äntligen kommer.. tralalala..

Allvarligt, de ja har väntat på i tre veckors tid har hänt.. Men mkt mer än så var de inte.. inte de där andra ja tänkte vad som skulle hända efter de som hände innan hände..  Lite jobbigt.
Har sovit som en stock.. Vaknade för en timme sen. Seg som fan. Kan inte sova så länge. Ikväll blir de partaj.. om ja ska festa vet jag inte än. Tror de e å ta sig vatten över huvudet! Men får väl se..
Ska lägga mig å se klart filmen jag somnade ifrån i natt.

So loong

De blir utgång. E lite glad för det! 
Å va fan.. har precis blivit kompis med tanken att du är ute ur mitt liv å då hör du av dig.. VA FAAN. Jag blir ju skitglad, men samtidigt e ja tillbaka på ruta ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback