Idag är en bra dag..

.. trots att det är lite mycket runt omkring nu så är detta en hittills bra dag. Vaknade, lämnade Moa i skolan, körde till Tranås hämtade C å Js kids körde dom till skolan/dagis. Hem till Carola igen, käkade en aning för mkt frukost. Mår illa nu. Körde hem.. Kollade min mobil, fyra nya sms och ett x antal missade samtal. Ett sms från icke sparat nummer. Kände igen de, men inte kunde jag placera det! Något om att forska för att hitta mig och hade varit kul om du hört av dig. Kram Jessica. Då kopplade ja. Jessica, min bästis under gymnasietiden. Har tänkt mkt på henne men aldrig riktigt fått tummarna loss. Blev så glad att jag grät. Ringde givetvis upp på direkten.  Snacka en stund. Fan va härligt. Saknat henne dom senaste fyra åren då vi inte haft någon kontakt.
Putsade fönster och fick äntligen upp ljusstakarna igår, inte en dag för tidigt.
Ska ringa lite äreende nu, sånt som man ska göra som jag vanligtvis inte gör.
Har fått tid till röntgen och operation den 13/12. Stackars mammas lilla bäbisen. Stackars plånbok oxå, men de får ja ju ta!

image34image35


Moster lånade Moa ett tag, skulle till Ystad och ville inte köra själv. Moa blev erbjuden McDonalds + att hon slapp sin extremt för tillfället gnälliga mamma. Härligt! =)
Nu ska ja sätta fart å städa här. Har inte torkat golvet på flera veckor å inte dammsugit på säkert en vecka. :O

Kommentarer
Postat av: ida

Vad skönt o höra att du har en bättre dag idag..De förtjänar du Hun..Älskar dajj,vi måste ta tag i sleepover snart..

2007-12-07 @ 12:23:43
Postat av: Emma

Får du operera henne osså?? Hör av dig om hur det gick är du snäll.. puss

2007-12-10 @ 20:29:41
Postat av: Emma

Får du operera henne osså?? Hör av dig om hur det gick är du snäll.. puss

2007-12-10 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback