Funderar..

Men vet inte riktigt på vad, känner bara att de e skitamycket aktivitet i skallen. Superb dag. Moa kom i tid till skolan idag oxå. Redig jag e då.. :O Hem å vila lite bad Sara ringa och väcka mig å så gjorde hon oxå. Hämtade Moa, hem å duscha, hämta Ester, körde till Thomas. Asså på affären i Gärsnäs e dom muppar, for ner dit å handlade lite till käket. Behövde cig men då ja brukade Thomas bil och inte min egen pärla så hade ja ju givetvis inte leg med. Så de blev inga cig. Ja bara.. öööh va?  Ja e 27 å helt jävla skrynklig i huvudet. Ja hade bilnyckeln i handen. Körde till kiosken istället. Samma sak.. Men där lacka ja till lite, så fick handla till slut. Orka köra fram och tillbaka hela tiden. Aja fick ju göra det ändå så.. :P Men av annan anledning.

Lagade middag i Stiby. Schnitzel, hasselbackspotatis och café de parisås. Helt okej. Vi käkade å sen lämnade jag disken och körde hem.. Elakt elakt.. :( Men orkade faktiskt inte idag!

Myst med Moa nu. Ungen har sitt första jullov. Helt fantastiskt. Pratade lite om att hon e min lilla bebis (kallar henne alltid så) när hon är 35 oxå så hon behövde inte oroa sig, men hon ville inte va de då. Konstigt! ;)


Lite sömn skulle inte skada nu, men tror iofs inte ja kan. Men ett försök ska de bli iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback