e ja stålmannen lr vad?

I mina nyinköpta röda dödskalleklädda torgvantar sitter jag nu här och ska skriva lite om gårdagen och givetvis dagen idag! Jag är så lycklig! :D

Gårdagen: Gjorde julmarknaden på Tivoli från kl 13. Helt otroligt mysigt å strossa där inne. Köpenhamn är en stad ja ska flytta till. VILL VILL VILL. Dom andra tog sig till Sverige runt 18 tiden. Skulle möta T. Hansson vid halv nio på hovedbangarden. Vilket man summerar till att jag hade 2,5 timme till att göra ingenting. Fick för mig att promenera. Kunde ju leta upp Vega. En kvart från Hbg. Yeah right..  Bombexplosioner och Polisjakt i en salig röra. Hemlösa burksamlare, Estetare, Emos, kostympryda, svarta, vita, gula, gamla och unga. Vilken jäkla kulturexplosion, inte på nåt sådär obehagligt sätt. Helt i harmoni. Jag trivdes!
Konsterten: Finns inga ord, när jag väl fick koll på vad som var vad! =) <3 Kom btw hem vid fyra i natt.

Idag: Upp kl sex..egentligen, försov mig. lite lite.. sen köra. Hade beräknat ca 1 - 1,5 timme. Slutsats: Jag är inte duktig på att beräkna. 2,5-3 timmar tog de. Så gravt försenad hittade jag Vesslarp. Vad är asfalt? :O
Ester fjalar har inga avancerade skador. HON HAR VÄXTVÄRK. Jag är LYCKLIG!
image43


Ska köra å jobba nu, har sovit sen ja kom hem å nu e kl 17,55..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback